Tuesday 26 November 2013

Shaklee ESP

Alhamdulillah dpt jgk bg full bf dekat adelia,, cuma nk ajar adelia bf guna botol jer.. lg seminggu dh nk mula keje rasa syg nk tinggal adelia.Semenjak minum shaklee esp ni susu banyak. Shaklee esp nie aku dh try minum masa peknen adelia 7bulan dh start minum.. so kesan dia masa bersalin adelia kulit bersih je xde ruam until now aku minum esp rasa badan cergas walaupun aku bersalin operate tenaga tu still ada. So sampai skg ak continue shaklee esp. Now adelia dh buat perangai xnk tdo dari kul 10 malam sampai 4 pagi ajak main lak. Sejak minum shaklee ni ak xrasa letih walaupun tido kul 4 pagi still leh gugel internet lg. Memang aku suggest shaklee untuk
1)Ibu yang mengandung 
2)Ibu yang menyusukan anak 
3)Student/ pekerja 
4)Untuk yang ingin kulit cantik 

Yang no 4 tu memang aku akui sebabnye adalah lepas bersalin ni ak rasa kulit  muka aku smooth je, kat leher pn cerah. Korang try lah sendiri.

 

Aku dah try minum dengan macam2 flavour dh so skg tinggal ribena je, sunquick pn dh walap. Satu lg korong leh try minum dengan dutch lady kotak ysng ade perisa coklat ngn starawberry memang sedap. shaklee esp/banyak susu/kulit cerah

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...